Informació d'última hora

Segons ens informa el nostre corresponsal a Sabadell, una girafa antropomorfa i amb un català impecable s’ha estat passejant aquesta tarda per la ciutat. Els testimonis asseguren que l’animal ha entrat fins i tot en un supermercat, on ha comprat un quilo de tomàquets, una bossa de cacauets i loció d’afeitar. El pagament, això sí, l’ha realitzat amb targeta, si bé se’n desconeix el banc emissor. L’única persona que hi ha pogut parlar, una empleada d’aquest supermercat, ens ha explicat que la girafa li ha interpretat una cançó, la lletra de la qual li ha transcrit per tal que tots la coneguem. Fa així:

Vestit de girafa
me’n vaig a comprar.
Disculpi, però aquí
no admetem animals.
Digui’m on ho diu.
No ho diu pas enlloc.
Així doncs em quedo
a fer el badoc.

Veig fruites, veig pasta,
veig sucs i llegums.
Però res no m’agrada,
res no em ve de gust.
Voldria aletes
però aquí no n’hi ha.
Agafa el metro
i al mar a pescar.

Jo no tinc cap canya
però sí un coll ben llarg.
L’estiro, l’estiro,
el faig doblegar.
Els peixos s’hi agafen,
però desconfiats,
un cop fora l’aigua
hi tornen a entrar.

Cansat de disfresses,
ben fart d’actuar,
deixo la girafa
plegada al replà.
I quan entro a casa,
sens res per dinar,
vestida ella d’euga
se’n va a comprar.

Tan bon punt en tinguem més detall, reprendrem la informació.

1 comentari:

  1. Benvolguts,
    Aquest deu ser el més curt dels contes llargs, i té una història interminable al darrera. A veure si els canbenetencs reconeixeu l'indret de la foto!

    Us agraden les disfresses?

    ResponElimina